Artikel fra Dagbladet (Erik Nielsen)
|
Underskrift retur Danielsens underskift uønsket John Danielsen har fået den underskrift retur, som han sidste lørdag gav til støtte for at bevare Åbassinet. Underskriftsindsamlerne begrundelse er følgende: Da vi gennem dagspressen har erfaret at du har givet din underskrift til kampagnen "Bevar Åbassinet - Køges Historiske havnemiljø" med provokatorisk hensigt og ikke fordi du har ændret holdning til fremtiden for dette unikke miljø - returnerer vi hermed din underskrift. Skulle du dog reelt skifte holdning imødeser vi gerne, at du giver udtryk for denne i byrådssalen - hvorefter vi gerne modtager underskriften igen.
|